Oh no och oh yes!

Sommarminnen! Mamma, Nina och jag hade ett underbart tjejdygn i Lund. Åkte till Dalbystenbrott för att bada, en gömd skatt precis utanför Lund! Åh vad jag saknar er, kärlek!




Oh no! Mitt SD kort till kamerna fungerar inte (varför jag bjuder på bilder från arkivet). Alla foto från vår sommarsemester ligger där, no backup. Snälla snälla snälla fotogud, låt tekniktönten Micke lösa problemet. Jag blir så ledsen om alla våra foto från underbara Sverige är borta. Många underbara minnen ligger där samt några framtida projekt. Vi hade planerat att låta några av våra lovely sommarminnen få pryda våra vita tomma väggar. Snälla, snälla snälla!!!




Oh yes! Idag när jag tog en prommis hem från dagen nagelfix kom den äntligen. Känslan av att jag gillar att vara här. Att jag kan gå på Shanghais gator och le för mig själv bara för att jag befinner mig i denna jättestad. Skönt, har saknat den känslan. Behöver den verkligen inför nästa gång någon kommer att spotta mitt framför mina fötter. Plus att Micke just nu sitter på ett plan mot den stora staden i Öst.


Vad är dina yes and no's?



Kärlek
Sara



Kommentarer
Postat av: Anna

No: jag måste packa ner och städa hela min lägenhet på fyra dagar. Det finns så mycket annat jag hellre gör de sista dagarna i den här staden...



Yes: det känns äntligen bra med mitt nya boende och jag längtar efter din oh yes-känsla. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan den kommmer.

2010-08-08 @ 21:17:34
URL: http://annaibyen.blogspot.com/
Postat av: sara ♥

Håller tummarna för att din oh yes känsla kommer snart!

2010-08-09 @ 03:35:56
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Johanna S

Underbara Sverige bilder. Suger in allt jag ser fràn àlskade hemlandet. Ha det sà underbart i Sydney. IKEA kanske lyckas òppna hàr nàsta àr, men det àr ju lite sà och sà med den "andra regeringen" pà òn. Det àr andra fòrsòket nu...

2010-08-09 @ 08:51:46
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0