Australien nästa




Pics från mina Australienresor under 2005 och 2006. Kan ju konstatera att jag 2005 inte behövde ligga på en spikmatta för att motarbeta celluliter...




Nu står Sydney-väskan packad och klar inför mitt tredje Australien besök. Jag har faktiskt varit down under två gånger förut. Sommaren 2005 backpackde jag runt i Australien tillsammans med två tjejkompisar. Våren 2006 pluggade jag en termin i Adelaide. Imorgon kommer jag att möta upp med två av mina vänner från pluggtiden. Riktigt SKOJ!!!



På helgens schema står så klart lite turistande men eftersom jag redan varit i Sydney mer än en gång förut så blir det inte allt för mycket av den varan. Jag ska dock spana in Operahuset igen samt gå en strandprommis vid Bonday beach. Annars är det ju jobb som gäller för hela slanten så förutom helgen så kommer jag nog att sitta gömd framför min laptop.


Nu kallar plikten mina vänner. Ha en fin fredag!



Kärlek
Sara





Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vad kul! Har aldrig varit i Australien, men i NZ däremot (vilket verkligen rekommenderas om du inte varit där). Hoppas du får en bra resa till Australien!

2010-08-20 @ 07:14:49
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Ida

Kom igen, du är ju skitsnygg även 2010 Sara! ha en härlig resa! Kramar

2010-08-20 @ 08:30:48
Postat av: Anna

Jag håller med Ida!



God rejse!

Kram

2010-08-20 @ 11:02:56
URL: http://annaibyen.blogspot.com/
Postat av: Malin

Men kära hjärtat vad du får vara med om! Jag är såååå avundsjuk! Men mitt livs resa börja nu med men på ett annat sätt. Det är bara jobbigt att "svika" jobbet, du vet hur det är att känna så. Jag tror att det är rätt för mig att gå in på HR rollen mer, passar mig bättre =)

Ha nu en fantastisk tid i Australien och njut!!!!

Puss

2010-08-20 @ 13:15:53
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Tack Anna och Ida :-).

2010-08-21 @ 06:51:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0