Ytterligare ett "hej-då"


De söta tjejerna hade lämnat en liten present och ett brev på min säng. Så gulligt, jag blev verkligen glad för de helgröna skorna! Tyvärr såg jag de inte förrän de redan lämnat Shanghai (misstänker att det var det som var meningen) så fick aldrig chans att krama ett stort TACK. Får ta igen det i sommar!

 



Nu har jag nyss vinkat av Sara och Angelica! Lite ledsamt och väldigt tyst är det alltid när våra besökare lämnar oss, det är ju så mysigt med liv och rörelse i gästrummet!

 

 

Det har varit två mycket aktiva tjejer som bott i vårt gästrummet under 10 dar. I ärlighetens namn var jag först lite orolig för Sara som är "lite" kräsen och som inte varit i Asien förr. En annan smygstartade ju med lätta Thailand innan jag tog mig an resten av Asien. Men det har gått alldeles toppen! Det visade sig att Sara tycker om kinamaten (eller vissa utvalda delar) och att det går alldeles utmärkt att ta sig fram i denna jättestad även utan att mellanlandning. Jag kommer att sakna att höra om deras Shanghai-äventyr och att granska all shopping.

 


Jag önskar er en underbar vecka i Beijing och hoppas att det inte dröjer allt för länge till vi ses igen! Jag håller också tummarna för att ni kan ta er hem till ljuva, tysta Sverige!

 

 

Kärlek

Sara  


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0