the garden collection


I love HM, jag fick tag på denna bedårande klänning från the Garden collection. 149 kr kostade den, helt ok enligt mig! Kommer att passa perfekt i Shanghais intensiva sommarhetta.




Jag har tjuvkikat på HMs the garden collection ett tag utan att lyckas komma till skott. Vilket rimmar väl med mina shoppingvanor då jag har en tendens att komma lite efter alla andra :-) Lyckligtvis så verkar inte kollektionen ha samma dragningskraft här i Kina som hemma där mycket verkar slutsålt. I förra veckan tog jag en liten tur till HM och kom hem med mitt favvoplagg från kollektionen, denna underbart söta klänning. Nu längtar jag efter sommar!





Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0