besökare på plats

Sara och Angelica hade med sig små presenter från Sverige ♥. Jag tog tacksamt emot godis, tidningar och balsamflaskor. LYX!




I skrivande stund har jag två trötta besökare i gästrummet. Sara och Angelica anlände i morse, trötta men med humöret på topp! Nu vilar de upp sig inför en dag i Shanghai. Dagen kommer att bjuda på ett besök till skräddaren, en liten prommis i de kinesiska kvarteren och förhoppningsvis lite nagelfix innan vi gör oss redo för en kväll på stan. Jag tänker passa på att kila en sväng inom gymmet under tiden de vilar, det står löpning på schemat men för en gång skull är jag inte sugen. Kanske är det därför jag sitter här och bloggar istället :-).




Kärlek
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad härligt för dig med besök, men det är nog härligast med godiset va?

Hoppas att ni får härliga dagar tillsammans!

Och du.. skit i träningen och njut av dina vänners besök.



Kram

2010-04-10 @ 10:08:27
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej igen^^ var i shanggai bor ni? vi håller nämligen på att kolla lägenheter litesmått..vet du något bra område?

2010-04-10 @ 16:39:10
URL: http://ninjaxlollo.blogg.se/
Postat av: sara ♥

malin. jag njuter, både av godis och besök ♥!



Lollo, jag rekommednerar att man bor i frensch concession. de flesta familjer väler dock att bi i inhägnade componds i pudong. lycka till!



KRAM

2010-04-11 @ 13:20:10
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Karin

Finns det inget balsam i Kina eftersom de just tog med det från Sverige? :P

2010-04-15 @ 00:13:06

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0