Snabba vändningar

Väderprognosen för de kommande dagarna.  Högst upp ser du datum: 10 28 är den 28e okt osv. Översta temeraturen är max temp under dagen. Den understa min temperaturen. Jämnför sedan den 31a okt med den 2a nov. Ser du ngt konstigt? 

Tyvärr tror jag att prognosen stämmer. Här blir det en ny årstid över en natt. Så jag antar att hösten/vintern kommer på måndag. Usch, jag som tycker om sommar Shanghai! Tur att jag precis beställt en vinterjacka, den kom hem till oss vid lunchtid idag! Visar er när jag e nära en kamera.

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: frida

inte mer än rättvist att ni oxå får lite kyla.. antar att du kommer vara långt ifrån isiga morgonrutor på bilen i allafall...

'men ja det e trist när sommaren lämnar.....

kram

2009-10-30 @ 15:07:06

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0