Halsband!

När Ida var här ville hon köpa lite smycken av duktiga Jenny, det ledde till att jag har en STOR påste med massa vackra smycken hemma. Sjukt svårt att inte köpa hela påsen :-) Nästan tur att min nickeallergi bara blir värre och värre så att jag inte vågar ha på mig något smycke med minsta lilla nickel i längre, inte ens silver :-(.Men kanske finns det ngn hemma som inte har samma trista problem som jag. Så jag delar med mig av några "jag-måste-ha" halsband.

Jenny har numera en egen blogg för sina smycken. Titta gärna in där om du blir sugen på mer www.jennyfrannorden.blogg.se. Jag måste även påpeka att Jennys mail har blivit FEL här innan. Slarvigt Sara! Vill du kontakta Jenny så maila [email protected]

Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0