en bild säger mer

Min lördagseftermiddag i bilder. Den bestod som sagt var av yoga och nagelfix, myyys!

För att komma till min yogastudio måste man gå in i denna mysiga gränden.


Tog en liten sväng på stan efter yogan, mest för att hitta ett nagelställe. Mitt nagelställe har stängt igen :-( Av en ren händelse gick jag förbi två av mina favvobutiker. Hann köpa en liten kofta, 150 kr.


Blev lite hungrig så köpte en sötpotatis, de säljs överallt i Shanghai så här i vintertider. Jag köpte från gubben till vänster. Kompleterade med en latte. Kontraster!




Lyxade med att fixa både händer och fötter. Men det var dyrt! 230 kr för manikyr och pedikyr, att jämnföra med de vanliga 140.


Avlsutade med att köpa ett gäng DVDer, 100 kr för 10 st. Redo för filmkväll!


Tog en taxi hem till min Micke

Hur såg din lördag ut?

Kärlek
Sara

Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0