Yoga

Veckans första jobbdag är avklarad :-) Jag är på väg mot 90 minuters yoga.


Jag tränar yoga på ett av Shanghais mest poppis yogaställe, yplus. Det är en upscale studio med grymma lokaler. Man får handuk, tvål, tops (?) och vatten när man kommer. Min yogamatta förvarar jag där vilket gör träningen ENKEL. Inget behov för en stor träningsväska. Nina och Zuzana tränar också på yplus så har jag tur får jag trevligt träningssällskap. Då spenderar vi måååånga minuter i juicebaren efter klassen. Det enda negativa med yplus är att ledningen är lite ostrukturerad och man får slåss om att få plats på klasserna. Det gäller att komma ihåg att ringa och boka. Ett evigt gissel….  Instruktörerna på yplus kommer från hela världen är helt fantastiska, ikväll ska jag träna för en ryss. De jobbar alla med yoga på heltid. Har aldrig mött ett ställe med så många instruktörer i världklass!




Här ska jag svettas de närmaste 90 minuterna




Nahmaste!
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0