Take my breath away!

Inom yogisk filosofi är varje människa tilldelad ett visst antal andetag. Då dessa tar slut lämnar man denna jord.  Som yogini fokuserar jag mycket på mina andetag. Kontrollerar, lyssnar och iaktar. Jag drar stor nytta av att mina andetag har gått från omedvetna till medvetna och kan numera andas mig igenom mindre kriser :-). Andning är liv!


Men viktigast med andetaget/livet kan enligt mig sammanfattas såhär:





Bilden har jag hittat här. Kan ngn föresten tala om för mig om man får låna bilder lite här och där om man inte ser en text som säger att man inte får?!




Önskar dig åter igen en helg som tar andan ur dig!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tror att man alltid måste ange varifrån man fått bilden om du hittar den på internet. Helst ska väl upphovsmannens/kvinnans namn stå med men finner du inget sådant ska hemsidan anges.

2009-12-18 @ 18:27:34
Postat av: Anonym

Äger du inte rättigheterna till bilden, eller har fått tillstånd från rättighetsinnehavaren att använda den har du i princip inte rätt att använda den. Trist men sant.

2009-12-18 @ 23:02:16
Postat av: sara

hmmm, ska bättra på min webetikett. tack för era synpunkter!



KRAm

2009-12-21 @ 06:05:29
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0