Fynda!

Jag har inte riktigt fått kläm på det där att visa shoppingfynd på bloggen. Är inte helt bekväm med att visa de klassiska "dagens outfit" eller "veckans fynd" som är så poppis i bloggvärlden. Vet inte om ni är det minsta intresserade av det heller…? Dock vet jag att många som kommer till Shanghai lockas av just shoppingen. Med rätta, den är GOOD! Tänkte därför visa er ärtans outfit, ett av mina favvo-Shanghaifynd. En klänning jag shoppade på ett märkesoutlet som ligger ca 1 timmes bilfärd bort (70 kr med taxi). Märket är "Guess" och JA den är äkta, 350 kr. Ett toppenfynd!





Gör mitt bästa för att se då där bloggcool ut. In med magen, höften på sne. Ser ju bara liiiite obekväm ut :-) Lyckas iaf visa er den fina puffärmen!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Åsa Carlsson

Ja den är snygg:) Det var ett mycket bra köp för nästan inga pengar.

2009-12-13 @ 11:23:16
Postat av: sara

japp :-) har ett minne av ett mkt bra köp från miss sixty butiken oxå :-)

2009-12-14 @ 02:31:37
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: theodora

vad heter outletten:D???

2010-11-16 @ 21:02:28
URL: http://guccipucciprada.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0