Fimpa!

Shanghais uteliv är fantastikt!

 

Jag skulle vilja påstå att det slår Skånes uteliv med hästlängder. Klubbarna här är större, coolare, häftigare, fler, more happening… Barerna är trendigare, mer hippa, snyggare. Det finns något för alla smaker här och har man lust kan man "go bar-hopping" varje dag i veckan. Igår var jag på en av Shanghai lite mer avslappnade ställen, Cottons. Drack ett glas vin, åt en sallad och hängde.  Perfect. Men så kom jag hem och påmindes åter igen av den lilla detaljen som gör att Shanghai barer trots allt faktiskt inte riktigt håller måttet. Jag STANK rök! I Shanghai är det tillåtet att röka i barer, på restauranger, på klubbar. Helt plötsligt längtar jag efter HIPPs rökfria dansgolv eller Hercules rökfria barhäng….






Kärlek
Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0