Fejk it untill you make it!

Det går inte att förneka att det blir en hel del fejk shopping i Shanghai… Egentligen är jag ingen märkesfan men det finns så många billiga och SNYGGA fynd att det är svårt att låta bli :-). Till skillnad från fejk shopping i Turkiet så är fejkshoppingen här BRA! Kineserna är mästare på att kopiera. Jag har ofta svårt att se skillnad på fejk och orginal och i många fall är kvaliten outstanding. Min every-day väska är fejk. Dock fejk med lite sämre kvalitet, dvs det är inte äkta skinn och väskan är inte identisk med orginalet. Jag är supernöjd ändå. Jag tycker att den e supersnygg och 2 månader efter köp är den som ny fast jag använder den varja dag.






Marc Jacobs, 6000 kr.









Nästan Marc Jacobs, 135 kr!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: frida

åh! jag ser verkligen fram emot att shoppa loss på shanghais gator... njut av familjen och ha ett fantastiskt nytt år!!!

2009-12-30 @ 16:22:19
Postat av: Anonym

Jag har samma snygga fejkväska o kan bara instämma! shopping i Shanghai är bra!

2010-01-01 @ 13:04:24
Postat av: Malin

Marc Jacobs väskor och skor <3

2010-01-03 @ 16:46:35
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/
Postat av: sara

Yepp, shanghai shopping är inte att leka med :-)

2010-01-06 @ 03:17:37
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0